"Šaltinėlio" mokyklos renginiai

Joninės „Želmenėlių“ ir „Bitučių“ grupėje

Joninės „Želmenėlių“ ir „Bitučių“ grupėje.

___________________________

„Želmenėlių“ grupės inf. Įrašo autorius:
„Želmenėlių“ grupės inf.




Ankstesni įrašai


Kartu su mokslo metų pabaiga Ignalinos „Šaltinėlio“ mokyklos jungtinės klasės mokiniai ir „Papartėlių“ grupės vaikai baigė  gamtos bei aplinkos pažinimo projektą “Kuriame kartu su gamta.“ 
Projekto „Kuriame kartu su gamta“ metu  visus mokslo metus projekto dalyviai kartu su pedagogais bei padėjėjais išbandė daug naujų veiklų. Projektinėje veikloje buvo taikomas patyriminis ir netradicinis ugdymas. Patyriminis ugdymo metu buvo  akcentuojamos ne žinios, o patirtis.  Jo metu skatinamas vaikų kūrybiškumas, smalsumas, motyvacijos išlaikymas. 

Ignalinos „Šaltinėlio“ mokyklos mokinių priėmimo komisija:
direktoriaus pavaduotoja ugdymui Aldona Veršekytė;
auklėtoja Danutė Rakštelienė;
auklėtoja Julė Žižmarienė;
auklėtoja Jūratė Druteikienė.

Paskirstymo grupės tvarkos aprašas

 

Atkeliavusi į mūsų Žemę vasara, dovanoja vaikams daug smagių, šiltų ir nepakartojamų akimirkų. 
„Papartėlių“ gr. vaikai kartu su „Šaltinėlio“ mokyklos jungtinės klasės mokiniais visus mokslo metus dalyvavo projekte: „Kuriu kartu su gamta“ ,o vieną šiltą birželio dieną smagiomis vasaros akimirkomis skubėjo pasidalinti kartu su draugais. Bendrose kūrybinėse veiklose piešėme gražiausios ir smagiausios vasaros paveikslą: maži, pilki žemės akmenėliai vaikų rankelėse  pavirto į spalvotus, žaismingus žemės vabalėlius, nuklotas plytelėmis takelis pražydo nuostabiausiais pievų gėlių žiedais, o paprasta medinė pavėsinė pasidabino gražiausiomis vasaros spalvomis pieštais vaikų piešiniais.

Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykla skelbia nereikalingo turto pardavimo viešą aukcioną. Aukcionas vyks 2022 m. birželio 20 d. 10.30 val. Parduodamą turtą galima apžiūrėti 2022 m. birželio 13-17 dienomis darbo laiku pagal turto buvimo vietą.

Ignalinos „Šaltinėlio“ mokyklos mokiniai besibaigiant pavasariui dalyvavo edukacinėje veikloje „Atverstas pasaulis“. Veiklos tikslas buvo – įtraukti mokinius į apibendrinamąją veiklą, atskleisti vaikams nepaprastą gamtos pasaulį, įkvėpti bei ugdyti meilę ir pagarbą knygai, gamtai bei aplinkai, ugdyti vaikų kūrybiškumą. Žinoma, kad visas pasaulio pažinimas prasideda nuo vaiko artimiausios aplinkos – šeimos, savęs suvokimo, žaislų ir knygų, darželio, savo gimtojo miesto, gyvosios ir negyvosios gamtos stebėjimo bei saugojimo...