Apie mokyklą

Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykla

Vasario 16-osios g. 39, LT-30122 Ignalina,
tel. (8 386) 52 678, el. paštas saltinelis@ignalina.lt

Direktorė – Alytė Zakarauskienė

Miesto šiaurinėje dalyje, netoli Paplovinio ežero, 1980 m. pastatytas Ignalinos vaikų lopšelis-darželis. 1994 m. lopšelyje-darželyje įkurtos specialiojo ugdymo grupės vaikams su kompleksine ir protine negalia. 1995 m. vasario 23 d. Ignalinos rajono Valdybos sprendimu lopšeliui-darželiui suteiktas „Šaltinėlio“ vardas.
Nuo 2003 m. rugsėjo 1 d. lopšelis-darželis turi Vidiškių, Didžiasalio ir Dūkšto skyrius. 2012 metų vasario 29 d. uždarytas Dūkšto skyrius.
Nuo 2006 m. Ignalinos rajono savivaldybės tarybos sprendimu pakeistas Ignalinos vaikų lopšelio-darželio „Šaltinėlis“ tipas ir įstaigą vadinti Ignalinos mokykla-darželis ,,Šaltinėlis“.
2012 m. birželio 27 d. Ignalinos rajono savivaldybės tarybos sprendimu mokykla-darželis pavadintas Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykla.
Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykla – bendrosios paskirties ir specialiojo ugdymo įstaiga, kurioje visapusiškai, harmoningai lavinami ir ugdomi vaikai, saugoma ir stiprinama jų sveikata, rūpinamasi jų fiziniu ir psichiniu saugumu, aktyvumu, saviraiška, skatinamas vaikų savarankiškumas, iniciatyvumas, kūrybiškumas, atskleidžiami ir ugdomi įvairūs gebėjimai, puoselėjama individualybė. Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykla turi bendrabutį.
2023-09-01 duomenimis, mokykloje ugdomi 240 vaikų. Iš jų 6 – specialiųjų ugdymo poreikių  klasėje, 57 priešmokyklinio ugdymo grupėse (iš jų 43 – Ignalinoje, 14 – Vidiškių skyriuje), 177 – ikimokyklinio ugdymo grupėse (iš jų 145 – Ignalinoje, 32 – Vidiškių skyriuje).
Mokykloje organizuojamos įvairios pramogos, švenčiamos kalendorinės šventės, puoselėjamos krašto tradicijos, papročiai.
Darželinukai kiekvienais metais dalyvauja įvairiuose respublikiniuose, rajoniniuose kultūriniuose renginiuose, konkursuose, piešinių, fotografijų  ir darbelių parodose.
Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykla – vaikui, jaunuoliui ir jo šeimai. Čia visi laukiami, išgirsti, suprasti, paguosti ir svarbiausia – priimti visi tokie, kokie yra.